2011-08-17

Dagens klädsel: Jeans Monki, linne H&M, tröja Cos, skor Converse.

Dagens frisyr: hästsvans varvat med utsläppt.

Dagens låt: "sudda sudda sudda sudda bort din sura min, sudda sudda sudda sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va glad, munnen den ska sjunga tralala" fastnar och sitter varje gång barnen ska tvätta sig efter måltiderna. Helt omöjligt att släppa den sången...

Dagens planer: Jobba, föreläsning, slappa.

Dagens vill ha: inget speciellt...

Dagens saknad: rätt nöjd faktiskt!

Dagens drog: -

Dagens köp: -

Dagens mums: Frukosten, lunchen, middagen och nu Turkisk peppar.

Dagens humör: Utvilad och positiv!

Dagens citat: Har många efter föreläsningen med Egon Rommedahl och kan inte välja vilken...

Dagens roligaste: eller mest intressanta kanske var föreläsningen med just Egon Rommedahl. Om du inte lyssnat på honom så hoppas jag att du någon gång i framtiden får det. Kanske på en studiedag eller som vi hade, på ett kvällsmöte. Ger oerhört mycket och om du vill veta vad jag menar så kan du börja med att googla på honom. Hett tips!

Fick som sagt börja min arbetsdag lite senare idag då jag slutade halv nio nu ikväll. Dagen har varit bra, gått lite som dagarna brukar och vi har fått en smak på vad hösten har att erbjuda. Av 14 barn var 12 närvarande idag. Det blir intensivt, många att se, bekräfta och möta på olika sätt. Vissa behöver mer än andra men viktigt att inte glömma dem som inte rakt ut skriker efter bekräftelse. Över till något annat.

Idag har jag fått hem Elle så jag har lite beslutsångest, eller inte ångest men jag vet inte om jag ska läsa tidningen eller min braiga bok som jag är helt uppslukad av. Tar även med mig den till jobbet så jag kan läsa på mina raster för så mycket tid har jag ju inte. Samtidigt ser jag på filmen Tretton som nu går på kanal11. Hej hopp allt samtidigt tv, dator, tidningar och böcker. Bara att ta ett beslut fast jag är rätt nöjd över att det är dagens jobbiga.



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0