SAKNAR DIG

Just nu saknar jag dig N! Tack för ett bra samtal, tänk att tiden kan stå stilla mellan två personer fast den rusar runt oss två hela tiden ändå. Hoppas vi ses snart!


thoughts
Postat av: N

Ohh jag saknar dig! Hoppas vi ses den 30 okt! PUSS

2010-09-25 @ 15:39:50
Postat av: sweethawaii - miranda ^^

Hejsanhoppsan!



vilken jädrans fin blogg du har :) ^^ ♥

vad görs just nu?

2010-09-25 @ 16:17:38
URL: http://sweethawaii.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjenare tjenare!



Jo jag marknadsför just nu min blogg för att flera ska hitta min blogg då jag hjälper små bloggar och även storbloggar ( men framför allt små bloggar ) med att designa deras blogg gratis..



Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig och 'bloggvärlden' med att skriva ett inlägg där du tipsar om att man kan få designhjälp via min blogg eller om du bara skulle vilja posta en länk eller nåt i din blogg som hänvisar till mig?



förlåt för att jag störde med en reklam kommentar, men vore kul om folk fick se att det finns en blogg som gör gratis designer för att hjälpa små bloggar m.m



Ha det. // robin hood.

2010-09-25 @ 16:42:06
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0