HALLÅ UPPDATERING

Jag har inte skrivit på nästan två månader. Skäms. Detta är ju som min dagbok, min ventilation. Jag har jobbat sen jag sist skrev och samtidigt har mycket hänt. Kanske därför jag känner för att ta upp detta igen. Skriva om känslorna jag har inom mig samt om längtan och drömmar. Ja, som tidigare! Inga konstigheter. Jag bor i alla fall kvar i Göteborg och tänkte skriva en del om det. Idag har jag i alla fall arbetat och just nu sitter jag här och är mycket trött. Tror jag ska göra mig en kopp te och hitta lite inspiration, behöver det just nu. Men ni! Vad vackert det är med höst, och vad vackert det är med underbara vänner!





thoughts
Postat av: Nino

Äntligen =) som jag har längtat efter ett inlägg! PUSS på dig finis!

2010-09-21 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0