STICKAT




Började halv sju i morse. Herrejäklar vad kallt det var!
Nollgradigt, vinter nästan! Måste köpa mig en mössa. Frågan är mössa eller pannband? Eller varför inte båda? Skulle vara mysigt med en ny härlig kofta också. Dessa hittade jag på Lindex. Ska nog spana in dem när jag har tid. Nu är det full rulle hela tiden. Utöver jobb är det renovering eller annat som ska göras. Köket är nästan klart, ska betsa bänkskivan och köpa två barstolar, annars är det klart. Jag har till och med en taklampa där nu! Tog mig några månader att få dit den. Efter det blir det ommålning av hallen. Måste ta och göra det. Målarsakerna har stått där sen mitten av juli. Det är inte bra. Blir blind, ser inte skiten. Nu är det grejer överallt i hela lägenheten. Men men. Röjer det imorgon när jag ska packa, för på fredag blir det weekend i en annan stad! Längtar!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0