KÄRLEK




Är ensam ikväll, men känner mig inte ensam längre. Känner faktiskt kärlek. Fick ur mig mycket idag när jag pratade med E. Han lyssnar och bekräftar på ett sätt som ingen annan gör, faktiskt. Han värderar inte, han säger heller inte sina tankar kring det jag berättar. Han lyssnar bara och det är otroligt skönt. Det är även skönt att sitta hemma en lördagkväll och bara vara. Var som sagt ute igår, men det var inte någon höjdarkväll. Jag har haft bättre nätter.

Imorgon ska jag träffa A och kika på bänkskva till mitt kök och äntligen ska jag få upp en lampa i köket. Det är på tiden! Behöver ljus där. Vardagsrummet klarar jag mig utan lampa ett tag till, har ju alla mina smålampor och massa (MASSA) ljus. A ska hjälpa till och även fixa dimmer till vardagsrummet, han är snäll som ställer upp!

Just nu ser jag på P.S. I love you. Har sett den tidigare med M, men nu ser jag den själv och jag tror den går in mer nu. Kanske också för att jag vet vad som händer och för att jag är så känslig just nu. Vet inte, men bra är den! Hoppas ni har/har haft en fin lördag!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0