VINTER




Idag är det verkligen en sån där mysig, vacker och kall vinterdag här i Göteborg.
Cirka sju minusgrader och solen lyser, man ser det i luften på något sätt, kylan alltså. Det passar perfekt att gå ut på stan med Susanne och leta julklappar till mina nära och kära. Senare blir det att ta fram mina få julsaker och kanske, bara kanske baka pepparkakor. Vore ju gott imorgon när det är första advent. Just det! Glögg ska även inhandlas. Mums! Saknar julfirandet i Uppsala som jag hade tillsammans med systrarna N, men snart kommer de hit! Jippi! 

Det jag ser nu på bilden är att det verkligen är dags att ta in balkongmöblerna. Illa. Vintern hann före...

 

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0