BURBERRY/VINTER




Burberry Winter Storms Campaign 2010. 

Här i Göteborg regnar det mest hela tiden. Men igår föll den första snön. Mysigt!

Helgen spenderades i bland annat affärer. Köpte mig en härlig pälskappa (typ) och nya skor. Beställde ett par skor och en tröja från Topshop för drygt två veckor sen men de har inte kommit. Hoppas de dyker upp snart annars blir jag lite orolig för att de är borta. Tidigare har det gått snabbt att få skorna jag köpt. Vi får se!

På lördagen var vi upp på Ramberget. Så fin utsikt! Såg hela Göteborg och ända bort till mig, eller i alla fall Lisebergstornet. Sen blev det lunch på Fröken Olsson. Myspys. Söndagen var vi på långpromenad i Slottsskogen och tittade på djuren. Galet mysigt var även det. Avslutade helgen med ett biobesök, Paranormal activity 2 (fråga mig inte varför, lång historia!).

Nu har jag rast på jobbet. Öppnade idag. Sen ska vi ut på promenad med kidsen. Ciao!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0