SOL UTE, PLUGG INNE

Idag blir det plugg hela dagen igen. Vi sa igår att vi får ge oss en timme ute i solen om det är fint väder. Nu sjunger fåglarna och solen lyser genom en klarblå himmel. En timme blir det. Klänningen åker på idag, så jag får en känsla av vår och sommar. Något som dock är jobbigt (nu ska jag klaga) är att mitt högra knä gör ont när jag börjer det. Jag kan ha det böjt i 90 grader men mindre går inte. Det ilar och sticker i hela knät så jag måste dra ut benet igen. Hoppas detta går över... Haft så i några dagar nu. Idag är värst. Vaknade när jag ville dra upp benet mot mig när jag snoozade. Det gick inte och smärtan kom... Aja. Får se vad som händer. Ha en trevlig lördag ute i solen!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0