DÅSÅDÅRÅ

Jahapp. Vad finns att skriva? Jo. Allt är förändrat. Tänker på detta. Om en sak går dåligt, går oftast någonting annat bra. Så är det för mig just nu. Examensarbetet går sjukt trögt efter jordens största bakslag igår. Däremot går jobbet bra. Mina nya chef ringde mig nyss och på måndag ska jag få träffa mina nya kollegor och se de lokaler jag kommer att arbeta i. Tydligen kommer jag att få starta upp en av de nya avdelningarna vilket känns väldigt kul. Intressant att få vara med från början. Tjejen jag ska arbeta med är förskollärare vilket också känns kanon. Bästa är nog att ha allt detta positiva i bakhuvudet när det andra bara är trögt...


thoughts
Postat av: Nina

Va kul med jobbet! Och va roligt att du ska jobba med en förskollärare :) Vi klarar examensarbetet, måste bara börja tänka positivit trots gårdagens ordentliga bakslag!!

2010-05-14 @ 10:43:19
Postat av: Martina

Du ÄR så duktig!

2010-05-19 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0