MÄKLARBESÖK

Så nu har mäklaren varit här och gett mig en fri värdering. Han var positiv, tyckte lägenheten var mycket fin och bra planerad. Det visste jag ju redan. Han verkade sympatiskt och han hade själv en helig birma som var 13 år gammal. Han verkade mer intresserad av Stella i början vilket han påpekade senare. Brukade tydligen bli så när han kom till folk med katter. Aja. Han var en bra försäljare, eller mäklare. Visste hur han skulle få en bra första kontakt. Nu vill jag att andra mäklare ska komma hit, jag är intresserad vad de säger, om det låter annorlunda med dem. Ska äta nu, är hungrig. Tjolahopp! 

 

thoughts
Postat av: Linnea

Tänker du flytta??

=)

2010-03-31 @ 21:26:38
Postat av: R

Yes det ska jag! :)

2010-03-31 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0