HA EN BRA SISTA MARS!

Idag ska bli bättre än igår. Måste få mer gjort idag, ingen eftermiddagsnap utan nu ska jag köra på hela dagen tills jag stupar i sängen ikväll. Tyvärr var inte Stella tyst en sekund i natt heller men när jag stängde ut henne från sovrummet blev hon tyst och när jag gick upp låg hon i sin egen säng i vardagsrummet. Då var allt förlåtet! Tvätten är igång, nu ska jag städa innan mäklaren kommer i eftermiddag. Kan inte visa honom min lya som en svinstia. Sen ska jag skriva PM och plugga med N också. Får se när hon hör av sig. Efter att mäklaren varit här ska jag fortsätta skriva PM tills den blir klar. Ska skicka in den imorgon senast är tanken så jag har den gjord till helgen. Vill bara njuta då. Bäst jag sätter fart nu! Ha en bra sista mars!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0