2010-03-29

Efter en jobbig natt med en skrikande Stella fortlöpte min dag ganska snabbt. Har hunnit med att köpa färg med tillbehör för helgens projekt, måla om sovrum och kök. Svängde även förbi IKEA, tog en fika och gick igenom varuhuset tillsammans med M. Trevligt hade vi! Något som måste göras om när tillfälle ges. Hann inte med allt jag planerat att göra idag, men det tar jag imorgon! En mäklare ringde idag, så i dagarna ska min lägenhet värderas. Blir spännande! Nu ska jag förbereda mig för natten och leka med katten så hon är tyst i natt!

 


thoughts
Postat av: Melpan

Det var jättemysigt! :) Det får vi absolut göra om snart, kanske när jag ska inreda mitt nya rum senare? :) Kramkram!

2010-03-31 @ 13:43:34
Postat av: R

Ja verkligen! :) ses om några dagar stumpan! Kramar

2010-03-31 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0