2010-03-25

Har haft en bra dag idag, i alla fall början av den. Vaknade som sagt mycket tidigt, hade tid att göra mycket, vilket jag gjorde. Träffade N en kortis innan en vända på stan och efter det åkte jag mot Väsby där jag nu är. Skönt att vara hos pappa nu ett tag och träffa bror, hans tjej och pappas fru. Vi har haft mycket trevligt! Jag har kontaktat tre mäklare nu också. Är lite pirrig! Min bror har berättat mycket om hur det går till och nu har jag en plan över hur allt kommer att ske, alltså försäljning och köp av ny bostad. Men det är framtiden just nu. Kan inte släppa denna stora irritation jag bär runt på. Beror nog delvis på begravningen jag ska på, men också annat. Nu ska jag försöka sova. Är väldigt trött, inte ens sovit middag idag... God natt mina vänner!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0