TIPS FRÅN COACHEN

Vad göra en solig dag i Göteborg?




På dagen/eftermiddagen: spela kinaschack i solen med päronskivor, Tuttifrutti, ugnsbakade chips och rosé.




På kvällen/natten: drick kaffe och Jäger Redbull på Lounge om du är trött och vill hålla igång till 06:00.

Lycka till! / R

thoughts
Postat av: M

Ü

2010-06-02 @ 22:21:35
Postat av: a l e x a n d r a - foto, inspiration, mode, personligt

Åh grymt! Vart bor du nu då? I sommar tror jag att det blir mycket hamngatan och port du soleil/peacock på kajskjul 8. Sen gillar jag nivå och bliss på onsdagar också dock längesen jag var där nu. Men det är faktiskt jävligt olika beroende på humör.

Vad gillar du själv? :)

2010-06-02 @ 23:56:28
URL: http://alexandradr.se
Postat av: a l e x a n d r a - foto, inspiration, mode, personligt

Åh grymt! Vart bor du nu då? I sommar tror jag att det blir mycket hamngatan och port du soleil/peacock på kajskjul 8. Sen gillar jag nivå och bliss på onsdagar också dock längesen jag var där nu. Men det är faktiskt jävligt olika beroende på humör.

Vad gillar du själv? :)

2010-06-02 @ 23:58:30
URL: http://alexandradr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0