ÄNTLIGEN EXAMEN!

Nu är det klart! Vi fick VG på vårat examensarbete och jag är så glad och så stolt över vår insats den här våren. Kunde inte bli bättre! Nu är det nya tider som väntar. Sitter just nu hos M i Gbg och funderar över vad jag ska äta till lunch innan jag börjar förbereda mig för morgondagen då jag ska iväg på en studiedag med mitt nya jobb.

I måndags hade vi examenscermoni i domkyrkan i Uppsala, vilket va helt galet fint. Mäktigt att ta examen där många andra stora namn varit och är, ligger begravda. Caroline Liberg och Finn Calander höll tal och likaså lärarförbunden. Fick några tårar i ögonen när jag såg min underbara familj sitta i domkyrkan för min skull. Helt underbart är det att ha nära och kära som vill tillbringa ett av mitt livs största dagar med mig! På kvällen blev det väldigt god middag och efter den gick jag med mina nyfunna vänner till Uplands nation och firade hela natten. Kunde knappt blivit bättre!


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0