UPPDATERING





Längtar tillbaka, tillbaka till det ljuva livet.

Japp, dags för en sådan nu. De senaste dagarna har bara svept förbi. Jag har solat, fixat och bara chillat. Träffade Maria igår, vi köpte med oss mat och åkte till Rosersbergs slott. Asmysigt tillsammans med hennes Stella. Hon pratade om att boka tåg ner till Götet helgen vecka 30. Hoppas säger jag nu när Martina drar till Portugal, tråkigt att spendera en sommarhelg helt ensam. Eller ensam är jag ju inte, men det skulle passa bra med en visit av Maria... och kanske Sofie? Vi får se!

Idag var mina plastsyskon med flickvän förbi här och det var askul att träffa dem! De ska till Egypten, eller är på väg dit nu. De kommer få superkul där. Det är första gången för dem och första gången, liksom alla gånger är roliga. Upptäcker nytt där hela tiden. Vet inte nästa gång vi ses men jag hoppas att det blir snart igen. De är supermysiga allihopa!

Imorgon åker Linnea och jag till Norrland och vårt kära Tornedalen! Ska bli så kul att få vara där en helg med henne. Det är även Pajala marknad, får se vad den har att erbjuda. Längtar även efter mormor och morfar som jag tycker sjukt mycket om att umgås med. Blir tre dagar med dem. Kom på nu att jag måste ringa dem och säga att jag dyker upp... Kan ju vara bra.  

Annars flyter allt på som vanligt nästan. Sa till mig själv att när jag kommer ner till Götet igen ska jag börja om på nytt och lämna allt och alla bakom mig. Nystart kallas det kanske. Tyvärr går det ej så bra just nu. De gamla vill göra sig påminda hela tiden. Om det inte är på MSN så är det på Facebook eller via sms. Svårt detta. Den jag sa till Martina att jag gärna hör något av har nu ikväll hört av sig. Fast jag säger att jag ska lämna det gamla så blir jag bara så sjukt glad över ett sms av personen... Måste chilla nu. Det gör jag bäst och helst med John Mayer. God natt!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0