TORNEDALEN 2010
















Några sammanfattande bilder från vår tripp i norr som avslutades i tisdags. Vi var trötta hela tiden, men fick ändå saker gjorda. Det sköna är att vi bara slappar och tar det lugnt, samtidigt som vi njuter av naturen. Jag förundras verkligen varje gång av hur vackert det är uppe i Tornedalen. I måndags natt var det otroligt vacker midnattssol. Satt uppe länge och såg himlen gå från eldröd till ljusblå vid två på natten. Helt otroligt!

När vi kom till Kallax hämtade vi ut vår hyrbil och åkte in till Luleå för middag. Sen åkte vi rakt in i åskovädret som avslutades med tokmycket regn. Dagen efter var det marknad i Pajala där vi åt Souvas kebab, vilket smakade sådär... Inget jag äter igen tror jag.

Nu är jag nere i Göteborg igen! Äntligen! Nu ska jag styra upp renoveringen av lyan. Ska bli så kul!



thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0