MAXIPAISLEY/MIDDAG








Ett av mina shoppingfynd här i Alexandria, en maxiklänning i paisleymönster. Invigde den när vi var och åt middag ute för några dagar sen. Nu har vi precis kommit hem från David som bor utanför Borg El Arab. Han hyr ett jättefint hus med pool och trädgård. Lite skillnad från lägenheten här i Alex. Vi satt ute och åt middag och det kändes nästan som hemma hos pappa i Väsby. Konstigt. På grund av en svår och jobbig händelse var vi tvungna att avbryta middagen och åka hem. Så nu har jag packat min väska och lagt fram mina kläder till hemresan imorgon. Tänk att 12 dagar gått så otroligt fort. Vill inte åka tillbaka till Sverige samtidigt som jag vill. Även det konstigt, men så är väl livet... konstigt.




thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0