EFTERMIDDAGEN















Så här har jag spenderat min eftermiddag efter telefonsamtal till Sverige då jag behövt skälla ut 3 och insett, via If, att det ändå finns hyggliga personer på andra sidan linjen (även söta). Jag måste vara mycket trevlig att prata med har jag insett. Telefonraggare är numera inte sällsynt i min värld. Har läst en del i min bok och somnat i solstolen bredvid E som också somnade efter en lång lässtund. Eftermiddagskaffe i solen på köksbalkongen med min hatt som på något vis fastnat på mitt huvud. Förstår inte hur bara, skumt... Om en stund går solen ner helt här och deras bön sätter igång. Fredag idag och det innebär lång bön fast vid ett-tiden så den har varit. Helg är det nu. Imorgon blir det mat-shopping samt tre muggar från Starbucks till mig. Sedan förmodligen middag med en trevlig engelsman, pappas kollega. Vart är ej ännu bestämt. Ha en trevlig fredagskväll! Nu ska jag träna.





thoughts
Postat av: Caroline

Fina bilder!

Postat av: Anonym

Tack tack!

2010-07-02 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0