DUNGE/KORPILOMBOLO




Hissgardinen Dunge från Åhléns.

Är så sugen på den här fina hissgardinen till mitt nya kök. Imorgon kommer jag hem igen och då ska jag ge mig på att måla om hela lägenheten, men jag tänkte börja med köket. Antikvitt blir det för hela slanten, precis det jag målade i min gamla lägenhet i Uppsala innan jag sålde. I köket har jag mina ekstolar som jag ska klä om i något tyg som går i vitt, sen har jag min lampa som är grön. Eftersom mitt matbord är alldeles för stort ska jag köpa ett mindre från IKEA som kommer att gå i vitt. Låter som mycket vitt, men det kommer bli jättefint!

Nu väntar jag på morfar som varit i Finland och handlat kaffeost. Han ska hämta upp mig, sen åker vi till Korpilombolo och äter lunch med mormor. Därefter åker vi till Luleå och Sthlm. Jag är trött, det kommer bli en lång dag...


 


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0