BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE!




Blev en tur i Helsingborg.




Solnedgång över Lund.




Tjejerna som var över helgen. Klart bäst!

Var med om den bästa helgen på väldigt länge! Shit vad kul jag hade, trots lite knepigheter. Så blir det väl när nästan tio personer som aldrig träffats tidigare ska hänga en helg i Skåne. Skåne liksom! Helt underbart! Mest förälskad är jag i Köpenhamn. Måste dit snart igen och vilket uteställe vi var på. Ingen vet vad det heter, men jag har googlat fram det. Så Sandra om du läser detta kan du klicka in på den här länken sötis! Jahapp, hur går jag vidare efter detta? Ja ni... Dejtade i söndags, slappade i måndags, turistade i Göteborg igår och idag styr jag upp mitt kommande projekt för veckan. Fullt upp alltså! Mina vackra turistbilder från igår visar jag senare.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0