SOMMARGARDEROBEN




Erin Wasson, Pinko.

Just nu är jag hemma och känner mig inge vidare. Hela kroppen känns konstig, sådär när man verkligen är superförkyld. Jag var på skolan idag för jag vill inte ta igen några missade dagar senare. Jag vill även genomföra mina planerade lektioner som jag tror kommer bli mycket roliga. Istället för att ligga i sängen och göra mig mer sjuk har jag hämtat upp lite kläder från källaren. Det är en del kläder som jag ska rensa och sedan lägga ut på Seconds. Jag vill förbereda min sommargarderob, eller i alla fall vårgarderoben. Fortfarande less på kyla och snö! Fast jag borde väl fixa en kopp varmt citronvatten och lägga mig i sängen.... så jag orkar morgondagen.

thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0