SJUKER

Så är jag sjuk också, inte så passande nu sista veckan av VFU:n. Just nu sitter jag på skolan och snorar, men ska snart åka hem. I morse var jag tveksam om jag ens skulle åka hit, men jag vill ju inte missa några dagar som jag senare måste ta igen. Min handledare sa att om jag är hemma och vilar upp mig imorgon skriver hon att jag vart här alla dagar ändå. Vi har planering imorgon på förmiddagen så jag missar inte så mycket. Värre är det om jag kommer hit imorgon och sedan blir sämre torsdag och fredag som är hela dagar för oss. Då måste jag ta igen dem. Ska se hur jag känner mig ikväll. Nu skriver jag i alla fall lektionsplaneringar inom arbetsområdet miljö. Rektorn hade läst mitt veckobrev och skrivit till min handledare att det var mycket bra att vi nu denna vecka arbetar kring miljö, kompostering och sopsortering vilket känns mycket kul för mig! Också därför jag inte vill vara hemma imorgon för då är tanken att eleverna och jag ska prata och arbeta kring naturens kretslopp. Idag fick eleverna efter gemensam genomgång arbeta om kompostering. Nog om detta. Nu ska jag avsluta så jag kommer hem i tid. Host.


thoughts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0