MORGONPROMENAD




När jag var på min morgonpromenad kom tusen olika tankar till mig samtidigt. Tanken att jag aldrig mer kommer att se björkens och lönnens vackra höstfärger som står utanför mitt fönster. Inte heller se tussilagon bland all skit vid vägen och fyrisån. Fyrisåns vatten kommer jag inte heller se igen om våren. I alla fall inte som en Uppsalabo. Och vet ni? Detta är jag så glad för! Jag kommer att se andra björkar och lönnar genom årstiderna, andra vatten och annat skräp. Det är verkligen läge att byta stad nu. Jag tjatar om det, jag vet. Men det är en så stor förändring och övergång för mig. Så mycket som händer. 2010 kommer verkligen bli en av de där stora åren i mitt liv.


thoughts
Postat av: M

För mig med!

2010-04-13 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0